• Зателефонуйте нам
    +38 096 77 00 887 (ГБО)
    +38 095 751 06 22 (ГБО – плівка)

  • Адреса
    м. Львів, вул. Кузневича, 2

  • Години роботи
    Пн-Пт 9:00-18:00
    (Уточняйте по телефону)

ГБО на прямий вприск

Виробники світових марок автомобілів постійно знаходять все нові способи економії на паливі, які б дозволили власникам машин насолоджуватися поїздками максимально комфортно з вигодою для власного гаманця. Одним із них є впровадження технології прямого впорскування палива в камеру згорання.


Більшість моделей марки Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT агрегатуються моторами FSI, TSI, TFSI, тобто їхні двигуни працюють за методом прямого впорскування двигуна. Однак, такий концепт можна побачити і на авто інших виробників.


Незважаючи на свою економічність, така технологія дає можливість переобладнання на газ, що допоможе ще більше зекономити на пальному. 


Технологія прямого впорскування: тонкощі 


Відмінність безпосереднього впорскування від класичного полягає в тому, що у першому випадку форсунка двигуна розміщена безпосередньо в камері згорання. При класичній технології впорскування бензину відбувається у впускний колектор.


Що це змінює? На форсунку, яка розташована в камері згоряння, постійно діють високі температури. Якщо двигун працює на бензині, охолодження форсунки проводиться бензином, який проходить через неї. У ГБО 4 покоління форсунки відключаються. Якщо такий варіант використовувати на двигуні з прямим впорскуванням, то бензинова форсунка просто перегріється і вийде з ладу. 


ГБО на пряме впорскування 


Популярність автомобілів з двигунами прямого впорскування змусила виробників газових установок розробляти для них спеціальне обладнання, яке не завдасть шкоди автомобілю. 


Газові форсунки подають паливо як і в класичній схемі – у впускний колектор. Однак, при роботі двигуна на газовому паливі, через бензинову форсунку в камеру згоряння подається мінімум бензину. Весь цей процес регулює спеціальний контролер, який не тільки контролює впорскування газу, але й керує роботою бензинової паливної системи, подаючи необхідні пропорції обох палив. 


В результаті такого бінарного режиму суміші, в камеру згоряння надходить всього 10-15% бензину, чого цілком достатньо для того, щоб бензинова форсунка охолоджувалась. Відповідно 85-90% палива, що залишається, - це газ. В різних режимах навантаження двигуна це співвідношення не сильно змінюється. Таким чином, сучасні автомобілі, працюючи на газовому паливі з двигунами FSI, TSI, TFSI і т.д., можуть бути максимально ефективними, не втрачаючи своєї потужності. 


Скільки коштує, і де встановити ГБО на прямий вприск 


ГБО абсолютно не шкодить мотору, а термін окупності залежить від умов експлуатації. Однак ГБО прямого вприску має деякі свої особливості: 


•    Воно дорожче від класичного ГБО 4 покоління і потребує відповідної кваліфікації фахівців. 
•    При роботі двигуна на газовому паливі в камеру згоряння буде подаватися і бензин (10-15%), а це означає, що термін окупності буде трішки більшим. 
•    Установляти таке обладнання можуть тільки досвідчені фахівці. 


В наш час газове обладнання для двигунів з прямим впорскуванням випускають багато виробників. Однак, з огляду на складність технології, не кожне ГБО можна поставити на будь-яку машину. Деякі комплекти можуть підійти тільки на 3-5 моделей. 


Фахівці Honza Auto пропонують своїм клієнтам тільки якісне обладнання з гарантією. 


Наша компанія здійснює професійний монтаж ГБО на двигун з прямим впорскуванням. У підсумку клієнт отримує коректну роботу двигуна в різних режимах, а також реальну економію експлуатаційних витрат.